  • Data: 2010-02-10 16:39:42
    Temat: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10, scream <n...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Co można negocjować?

    Wysokość prowizji, wysokość oprocentowania kredytu...

    > Chyba kiedy zakładasz konto dla firmy obracającej milionami złotych :)

    A próbowałeś, czy się nie da?

    > Konta dla firm Alior ma akurat beznadziejne. Dostajesz MC z chipem, którym
    > nie można zapłacić w sieci (mimo że ma CVV2) czy taksówce (niektóre mają
    > jeszcze stare terminale i trzeba wypukłą kartę;

    Od marca ma być możliwość płacenia w sieci.

    > w każdym razie mi taksiarz powiedzial ze takiej płaskiej karty nie przyjmie
    > mu terminal).

    To weź kartę kredytową. Będzie wypukła.
    Ile banków Ci na chwilę obecną *daje* kartę *debetową* wypukłą,
    do konta firmowego "z marszu"?

    > Zero jakichkolwiek udogodnień. Ich system www działa
    > beznadziejnie (np. do dzis dla mnie niezrozumiała opcja - generowanie
    > wyciągu polega na tym, że w odpowiedzi dostaję tabelkę z nazwą miesiaca i
    > przypisanymi obrotami na koncie;

    I możliwością wybrania który wyciąg chcesz w PDF lub MT 940
    (masz z boku ikonki).

    > zestawienie transakcji na koncie to wg Aliora nie jest wyciąg).

    Wyciągi są dla poszczególnych miesięcy (fajne dla księgowości).
    Historia rachunku już nie.

    > Mam na koncie ruch 5-cyfrowy co miesiąc, ale nie dostane nawet 100 zł
    > kredytu, bo nie mam konta od roku (a musze mieć od roku zeby dostac
    > jakikolwiek kredyt).

    A to nieprawda.
    Musisz mieć *firmę* od ponad roku, najlepiej dwóch.
    Ale to się robi standardem już w większości bankach.

    > Nawet gdybym ten kredyt jakimś cudem dostał, to opłaty powodują zawał
    > serca - tysiak za rozpatrzenie wniosku,

    W moim TOIP stoi: ustalana indywidualnie.

    > WTF? Jest droższy bank w Polsce? O karcie kredytowej też mogę pomarzyc. O
    > debecie mogę pomarzyć. O czymkolwiek poza zwykłym kontem i debetówką mogę
    > pomarzyć, bo po prostu oni nic takiego nie oferują.

    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/karty_
    kredytowe
    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/kredyt
    y/kredyt_w_rachunku_biezacym

    A znajdź to:
    http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autode
    aling
    w ofercie konkurencji, przy takich przystępnych warunkach.

    O ile mogę się zgodzić, że mają straszną biurokrację i wymagają wypełniania
    masakrycznej
    ilości papierów, o tyle produktów mają dużo i przydatnych.

    A jeśli chodzi o oprocentowanie kredytów - mają (dla mnie) niższe o ponad 2% od
    najtańszej
    konkurencji z BRE (akurat sobie załatwiam więc mam porównanie) przy naprawdę bardzo
    podobnym
    poziomie opłat rocznych. Do tego z opcją negocjacji warunków po kilku miesiącach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl