    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wbk - limit w koncie
    Date: Tue, 2 Dec 2008 19:51:27 +0100

    Użytkownik "mirek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gh31u3$jej$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > nikt nie zalatwial limitu w koncie w wbk ????

    Ja załatwiałem, ale to naganiacz do mnie dzwonił z BZWBK oferując ten
    produkt bez jakichkolwiek zaświadczeń.
    Umowa na drugi dzień była w oddziale (wybranym przeze mnie) i czekała do
    podpisu. Inna sprawa, że umowa jako dzień zakończenia miała termin w
    niedziele i musiałem jechać drugi raz i parafować skreślenia (zmianę daty),
    bo im centrala umowę odrzuciła. Jednak pomimo tych perturbacji KO był
    dostępny zaraz po wyjściu z oddziału i podpisaniu pierwotnej umowy -
    specjalnie sobie limit w bankomacie sprawdziłem.

    W ogóle do BZWBK mam mieszane uczucia - dobre usługi, jednakże co jakiś
    czas mnie czymś zaskakują - a to się w karcie po zmianie regulaminu (którego
    nie otrzymałem bo wyciągów papierowych nie otrzymuję) ubezpieczenie
    automagicznie włączyło, a to się po prawie dwóch latach korzystania z karty
    okazało, że mam automatyczną spłatę 100% zadłużenia włączoną, dzięki czemu
    udało mi się nadpłacić kartę i znowu w dniu dzisiejszym musiałem się udać do
    oddziału aby to odkręcać, co oczywiście nie udało się całkowicie, gdyż
    pieniądze wróciły dzień po ich zniknięciu, co będzie mnie kosztowało prawie
    2 zł.
    Podsumowując - dobre usługi, tylko jakieś podknięcia im się co jakiś
    czas przytrafiają (w moim przypadku raz na rok), można z tym żyć, ale jak
    chcesz zapomnieć gdzie masz oddział, to z BZWBK raczej to ci się do końca
    nie uda.