  • Data: 2011-03-07 13:37:41
    Temat: Re: wbk oferta dla ciebie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 12:33:54 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie chciałbym abyś pomyślał, że ja uważam, iż banki na KK nie zarabiają
    > w ogóle. Wg mnie zarabiają, tylko z całą pewnością mniej niż przy
    > kredycie gotówkowym oraz być może także mniej niż przy linii (środki z
    > linii mogą być wydawane przy użyciu karty debetowej).

    Rynek kk jest nastawiony chyba na mniejszy zysk ale w dłuższym terminie.
    Wraz ze wzrostem plastików w portfelu przeciętnego klienta rośnie
    prawdopodobieństwo, że będzie przynosił większe zyski a nawet jeżeli nie
    to będzie generował jakiś tam obrót. Poza tym niektóre banki zarabiają
    też chyba całkiem nieźle jako dostawcy terminali i innych usług, rzeczy,
    technologi, które są związane z płaceniem kartami.
    Poza tym wydaje mi się że rynek kart jest bardzo perspektywiczny,
    innowacyjny i rozwojowy i czasami nie można przewidzieć w którą stronę
    będzie zmierzał. Kredyt gotówkowy/linia w koncie to wyeksploatowane pole
    na który już za wiele się nie zrobi, co oczywiście nie znaczy że nie
    można z niego zbierać dobrych plonów.

    --
    xbartx