  • 1. Data: 2011-03-06 18:52:48
    Temat: wbk oferta dla ciebie
    Od: Pablo <p...@g...com>

    1 marca dostalem oferte dla ciebie z wbk
    kredyt gotowkowy do 25 tys
    limit w koncie do 4,5 tys
    a na karte kredytowa nie bylo zadnej opcji

    z ciekawosci wstukalem kwote 2000 na kredyt i po krotkim czasie kwota
    kredytu byla na koncie

    tak mnie zastanawia skoro bank wie i sprawdzil ze mam zdolnosc kredytowa bo
    przyznal kredyt w ciagu 3 min
    to dlaczego nie przedstawil zadnej oferty na karte?
    czyzby jakies ograniczenia?
    BIK mam czysty zadnych zobowiazan poza tym nowym "kredycikiem",kart i
    limitow zadnych?
    jakies sugestie

  • 2. Data: 2011-03-06 19:08:00
    Temat: Re: wbk oferta dla ciebie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Pablo" <p...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    net...

> [...]
    > czyzby jakies ograniczenia?
    > BIK mam czysty zadnych zobowiazan poza tym nowym "kredycikiem",kart i

    Kredyt gotówkowy to produkt najbardziej prymitywny oraz najbardziej zyskowny
    dla banku. Dlatego najchetniej sprzedawany. Kredyt odnawialny to produkt,
    przy którym bankowi grozi, ze zarobi znacznie mniej. A karta kredytowa to
    produkt najbardziej zaawansowany z tych trzech i jednoczesnie przecietnie
    rzecz biorac najmniej dla banku oplacalny. Mysle, ze to jest wytlumaczenie.
    Choc naprawde dziwne, ze nie dali chocby jakiejs symbolicznej oferty na
    karte.

  • 3. Data: 2011-03-06 19:15:47
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > rzecz biorac najmniej dla banku oplacalny. Mysle, ze to jest wytlumaczenie.

    Masz jakieś wyniki badań na potwierdzenie tych poglądów? Bo na razie wygląda na
    to, że nie wiesz o czym piszesz.

  • 4. Data: 2011-03-06 19:19:57
    Od: Pablo <p...@g...com>

> [...]
    > Choc naprawde dziwne, ze nie dali chocby jakiejs symbolicznej oferty na
    czyli niekoniecznie oferte dla ciebie przgotowywuje automat
    komputerowy;moze jakis bankowiec klika aby potwierdzic albo nie co komu
    mozna zaproponowac

  • 5. Data: 2011-03-06 19:23:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Masz jakieś wyniki badań na potwierdzenie tych poglądów? Bo na razie wygląda na
    > to, że nie wiesz o czym piszesz.

    to co pisze Marek to prawda, po co bank ma zarobić mniej skoro może więcej?

    wystarczy przeanalizować warunki opisywanych usług, aby dojść do
    (oczywistych) wniosków jak wyżej

    1. na kredycie gotówkowym bank zarobi zawsze (pomijam drobny wyjątek)
    2. kredyt w KO klient może mieć przez cały rok a bank może na nim NIC
    nie zarobić
    3. jeżeli ktoś umiejętnie korzysta z KK to NIGDY nic bankowi nie
    zapłaci, a jeszcze na niej zyska ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-03-06 19:28:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " jk" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Masz jakieś wyniki badań na potwierdzenie tych poglądów? Bo na razie
    > wygląda na
    > to, że nie wiesz o czym piszesz.

    Nie mam wyników badań. Mam za to rozum.

  • 7. Data: 2011-03-06 19:31:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Pablo" <p...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    t...

    > czyli niekoniecznie oferte dla ciebie przgotowywuje automat
    > komputerowy;moze jakis bankowiec klika aby potwierdzic albo nie co komu
    > mozna zaproponowac

    Ja mysle, ze automat. Moze algorytm dla limitu proponowanej karty kredytowej
    dal jakas niska kwote, np. ponizej 2 tysiecy zl, i wtedy kolejny etap
    procedury w ogóle kasuje oferte w tym przypadku?

  • 8. Data: 2011-03-06 19:35:35
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > 3. jeżeli ktoś umiejętnie korzysta z KK to NIGDY nic bankowi nie
    > zapłaci, a jeszcze na niej zyska ;-)

    Co nie znaczy, że bank na tym nie zarobi.

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2011-03-06 19:39:12
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Nie mam wyników badań. Mam za to rozum.

    Zaprawdę powiadam Ci, KK to jeden z najbardziej zyskownych dla banku
    produktów (o ile jest używana)

    Darek

  • 10. Data: 2011-03-06 19:40:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co nie znaczy, że bank na tym nie zarobi.

    tu już musielibyśmy się zastanowić np. bank wydaje kk bez opłat, klient
    korzysta z niej aktywnie i dostaje 1% cashback od wszystkich zakupow,
    oczywiscie spłaca zawsze 100% zadłuzenia

    bank coś zarobi, jest na zero czy może dokłada do interesu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS