  • Data: 2009-08-06 12:06:55
    Temat: Re: wieloryb w oczku wodnym
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Archangell wrote:

    > Być może ale ja wolę taki uśredniony wynik z kilku systemów.
    > To wydaje mi sie bezpieczniejsze rozwiązanie.
    >
    > Arch
    Oczywiście zrobisz tak jak Ci pasuje najbardziej. Ale jeżeli chodzi o
    bezpieczeństwo to najlepszy system w danym momencie jest dużo
    bezpieczniejszy niż najgorszy, którego używasz równolegle. To tylko
    dyskusja. Zachęcam Cie do przemyślenia sprawy, bo warto. Ja przełączam dwa
    systemy. A jest lepszy za cały badany okres od B o 25%. Odpowiednie
    przełączanie miedzy systemami powoduje, że w ty samym okresie A<->B jest
    lepszy od A o 20%. Myślę, że warto to rozważyć.