  • Data: 2016-06-22 18:42:08
    Temat: Re: wisienki 100zł za rejestrację prepaida
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Rzeczywiście. Ale przez fb jest chyba od 5zł?

    sprawdziłem: pierwsze niepremiowane 25zł jest warunkiem premiowanych
    dowolnych kwot doładowań. Później nawet za 5zł jest premia.

    ponadto 60zł ciągle działa, ja ciągle przychodzę do play
    uciekam gdziekolwiek (np. do sieci Ojca Inwestora), a potem
    znowu wracam do play i znowu dostaję 60zł. Dlatego doładowuję
    wyłącznie 5zł i chyba dlatego nigdy nie dostałem 15% premii.