  • Data: 2016-06-24 00:36:56
    Temat: Re: wisienki 100zł za rejestrację prepaida
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tych 60zł chyba już od dawna nie ma.

    Owszem, cały czas są.

    > Nie wiem. Ja zawsze dostaję, od kilku lat. Może nie wiesz, że dostajesz?

    Bo trzeba doładować przez facebooka, nie przez stronę playa. Zakładasz
    lipne konto, wklejasz ze 3 idiotyczne zdjęcia, polubiasz przypadkowe
    koła gospodyń wiejskich, potem wchodzisz na "Play strefa doładowań" i
    już masz 15% za każde doładowanie. A to pryszcz, ważniejsze jest
    przedłużanie bonusu.

    Można jeszcze przez "tajemną kombinację".

    --
    Grzexs