  • Data: 2009-10-30 21:59:26
    Temat: Re: witamy w gronie EKO Exportu
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie, nie zmartwiłeś mnie, bo kurs tej spólki jest mi obojętny, pisałem.
    > Martwi mnie o tyle, że nie trafiłem z prognozą. Był wyraźny sygnał
    > sprzedaży. Twój post świadczy o jakiejś insiderskiej wiedzy. Przy tak małej
    > spółce nietrudno wywołać sygnał sprzedaży.
    >
    > kc
    takie obroty i taka zmiennosc jak dzisiaj swiadczy ze dzisiaj COS MUSIALO zajsc
    w spolce. Taktyka duze obroty na wzroscie to nastepny dzien kontynuacja to
    oczywistosc i to szansa ze nie tylko na jeden dzien.

    Dywersyfikacja odbiorcow i to postepujaca nadal i wspierana za chwile nowym
    systemem zarzadzania to jakby paczkowanie spolki; wystarczy poczytac o/w polu
    dzialan EKO. A silne wsparcie jakie bylo przez wiele dni to opor jak mi sie
    wydaje nie do przebicia. Mamy na NC nareszcie innowacje nieodkryta nadal dla
    kowalskiego i nowaka.

    kroovka