    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wizzair - ponownie
    Date: Thu, 13 Jan 2005 16:12:01 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-4014.wroclaw.dialog.net.pl

    > Transakcja jest ZAGRANICZNA (bo wykonana na Węgrzech). Zgodnie z
    > regulaminem MUSI zostać przeliczona przez USD na PLN.

    A skąd mam wiedziec, że to transakcja dokonywana na Węgrzech????? Dla mnie
    miarodajne jest to, co zostało wyświetlone podczas wykonywania transakcji.
    Może mam logi oglądać, czy to aby nie Papua Nowa Gwinea????

    > To, że obciążenie nastąpiło w PLN nie oznacza, że transakcja nie jest
    > transakcją zagraniczną - waluta obciążenia nie ma tutaj nic wspólnego.

    To ciekawe. No to CO ma? Wiedza gazetowa o kraju pochodzenia firmy???? A jak
    firma z Węgier ma podpisaną umowę z aklajerem australijskim i wyświetla mi,
    że obciąża moją karte na 150 PLN, a w później okazuje się, że to były dolary
    australijskie?

    .