  • Data: 2005-01-13 16:30:31
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:cs6aos$77t$1@news.elsat.net.pl...
    > A jak bank sobie dane przekazuje z VISA, to co klienta to obchodzi. To
    > nie ma związku z tematem, niestety... Szczekaniem niech to sobie
    > zakodują. :-)

    Ależ oczywiście nie masz. Podziwiam Twoją pewność, że Wizz nie przewalutował
    tego na HUF przed wysłaniem do banku. Pojęcia nie mam skąd jesteś tego taki
    pewien? Moje doświadczenia z kartami i trochę wiedzy o tym jak to wygląda od
    środka nie pozwalają mi być takim pewnym.

    > Swego czasu byłem pracownikiem najemnym jednego z większych i nawet
    > ostatnio lubianych polskich banków. I tam naprawdę nikt nie robi
    > klientowi "na złość" i nie rzuca kłód pod nogi. To często klienci robią
    > z banku potwora, źródło wszelkiego zła. Tylko, że niepotrzebnie. Więc
    > znam obie strony barykady, ale teraz wypowiadam się jak najbardziej jako
    > klient i tylko klient PKO BP.

    I na ile znasz regulacje z departamentu/biura kart (w każdym banku to się
    zwie inaczej). Ja w ogóle nie twierdzę, że bank robi na złość. Ba - 99% osób
    w banku nie musi mieć o tym zielonego pojęcia. Łącznie z całą dyrekcją.

    > Nie wiem co dla kogo jest zagmatwane. Dla mnie nie jest. Jakie to ma
    > znaczenie?

    Płacisz 144 zł, dostajesz rozliczenie na 147 - i to nie jest zagmatwane?
    Skoro to takie proste to po co zaczynasz wątek?

    > A tego juz nie sprawdzisz. Podobnie jak WIELU innych spraw.

    I o to chodzi. To nie jest zła wola. To są po prostu uwarunkowania
    technologiczne często.

    > Więc odwracamy kota ogonem - w obecnym brzmieniu regulaminu
    > nieprzewalutowanie tej transakcji przez USD byłoby złamaniem umowy przez
    > bank.
    > A dlaczego tak czepiam się regulaminu? Bo jest częścią umowy
    > klient<->bank. Za to częścią umowy nie są regulacje VISA.

    Ale o czym Ty piszesz. Bank jak najbardziej przewalutuje to przez USD.
    Tylko, ze nie przewalutuje 140 PLN ale X HUF. I gdzie to jest niezgodne z
    regulaminem?

    pzdr
    topjes