    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wizzair - ponownie
    <cs63vm$750$1@news.elsat.net.pl> <cs60kk$9h9$1@news.onet.pl>
    <cs64m8$755$1@news.elsat.net.pl> <cs63a7$gqp$1@news.onet.pl>
    <cs67i7$769$1@news.elsat.net.pl> <cs66rt$j3q$2@news.onet.pl>
    <cs6bb0$781$1@news.elsat.net.pl> <cs683u$9u0$1@news.onet.pl>
    <cs6clg$796$1@news.elsat.net.pl> <cs69kf$e5e$1@news.onet.pl>
    <cs6dl3$79h$1@news.elsat.net.pl> <cs6ai0$9bp$1@news.onet.pl>
    <cs7071$ijf$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <cs88ju$hfe$1@news.onet.pl>
    <cs8cn0$8bp$2@news.elsat.net.pl> <cs89l0$uh$1@news.onet.pl>
    <cs8dg5$8c2$2@news.elsat.net.pl> <cs8a40$3ke$1@news.onet.pl>
    <cs8dst$8c2$5@news.elsat.net.pl> <cs8ap9$pnp$1@news.onet.pl>
    <cs8ek5$8ce$2@news.elsat.net.pl>
    Date: Fri, 14 Jan 2005 15:45:30 GMT

    In article <cs8ek5$8ce$2@news.elsat.net.pl>,
    u...@n...WYTNIJ.info says...

    > Bo OBCIĄŻENIE karty nastąpi na Barbados.

    > Spytam sprzedawcę. Bo jest to dla mnie istotne, czy obciążenie nastąpi w
    > Polsce, czy za granicą. Usługodawcy nie obchodzą moje układy z bankiem.

    Buuuuahhaaa ... i ty myslisz, ze panienka bedzie wiedziala co znaczy
    lokalizacja aklajera? :) Juz to widze

    Mimo wszystko uwazam, ze zapis o tranzakcjach zagranicznych i ich
    przewalutowaniu jest po prostu bledny. Gdyz... jak udowodnilismy w tym
    przykladzie moga byc tranzakcje zagraniczne w zlotowkach.
    Ja mimo wszytskoi chyba klocilbym sie z Inteligo (wiem.. wiem... jest w
    regulaminie o tranzakcjach zagranicznych), ale mimo wszystko klient
    zgodzil sie na obciazenie rachunku w X PLN .... a nie X jakies tam
    waluty przewalutowanej na zlotowki

    AP