  • Data: 2009-08-27 18:22:42
    Temat: Re: wku..... mnie w tym Getinie
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h75pve$4tl$1@inews.gazeta.pl...
    > jakiś czas temu założyłem rodzicom konto w getinie, fajny procent,
    > bezpłatne, na miejscu, dostęp przez internet, karta tan
    > dodatkowo rekomendacje i każdy po 10zł lub 20zł dostaje
    >
    > jednodniowa, było 6%, miesiąc później 5% 3 dni później 4,25%
    > ale można zmienić na niby nową lokatę 1dniową 4,85%, ale tylko w siedzibie
    >
    > lokaty zakładałem im przez internet
    >

    > no to idę z mamą, taty nie trzeba bo mam pełnomocnictwo
    >

    > na miejscu:
    > - nie możemy zlikwidować lokat zakładanych przez internet
    > - mam pełnomocnictwo do konta ojca ale lokat mu nie mogę założyć, to co po
> [...]
    W tym banku trzeba być czujnym. Gdy mam do czynienia z Getinem,
    przypominają mi się czasy cinkciarzy. Kupując lub sprzedając u nich walutę,
    trzeba było uważać , żeby ci nie zrobili jakiegoś "wałka". Tak samo w
    Getinie. Haczyki w lokatach, zmiany wrunków z dnia na dzień, zmiany TOiP z
    zaskoczenia., kary za odejście z banku itp. itd. Trzeba uważać, żeby nie
    zostać wyrypanym. W innych bankach TOiP mozna zanaleźć na stronach z
    wyprzedzeniem, w tabelach oprocentowania lokat są daty od których
    oprocentowanie obowiązuje. A w getinie kombinują tylko jak wyruchać klienta.
    BRZYDKI bank. Normalna szulernia.

    wiatrak