  • Data: 2012-09-17 07:15:52
    Temat: Re: wkurzaja mnie reklamy ING
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-16 22:15, Krzysiek pisze:
    > Nie calkiem na temat choc o banku.
    >
    > Naciagana jest ta teoria "lepiej pożyczyć w banku" i tyle..

    Jak każda reklama. Reklamy są dla debili (z przeproszeniem tych
    niepełnosprawnych).

    > Jak ktos pozycza od babci moze jej oddac po roku 20% wiecej, zamiast przyjmowac
    inne zobowiazania.

    No to babcia zapłaci od tego 19%. Plus jeszcze PCC (2%).
    Takie rzeczy, to się załatwia wekslem (0.1%) i Vincent może iść się
    wychędożyć.

    > Albo niech ktos przekona bank ze zamiast % "odda" bankowi w inny sposob np. nazwie
    dziecko INGus itp.

    Można im oddać dom...

    > IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

    Spokojna Twoja głowa. Zarobią na tym. A ilu ludzi zarobiło przy okazji?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.