  • Data: 2009-05-17 13:53:13
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 04:10, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A wynika to po prostu z marnej płacy i taki pracownik nijak nie jest z
    > firmą związany, bo z dnia na dzień trzaśnie drzwiami i dostanie równie
    > "dobrze" płatną posadę np. w banku przy obsłudze klienta :)
    >
    > Nie oczekujmy cudów od ludzi co zarabiają 1,5k PLN miesięcznie na umowę
    > zlecenia.

    Ja bardzo nie chce zaczynac od "bo u nas w Ameryce, to..." ALE: taki
    "teller" w Stanach to tez kokosow nie robi. I to jest praca zazwyczaj
    w niepelnym wymiarze, dla studentow, mam, ktore chca sobie dorobic
    kiedy dzieci sa w szkole, etc.

    A jakos im sie "chce" - nie dosc ze licza gotowke i czeki i odbieraja
    telefony to jeszcze szczerza sie do klientow.

    Chyba nie o zarobki tu chodzi. Raczej mentalnosc + organizacja pracy
    sa inne.