  • Data: 2009-05-17 15:20:59
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > Skad nam sie to 1,500 wzielo? To jest rzeczywiscie placa pracownika
    > obslugi klienta w banku, czy ktos rzucil ot tak sobie? I w ktorym
    > miescie tyle placa?

    W Millennium, w Multibanku (to i pewnie w mBanku nie lepiej) z tego co
    było w mediach. W Millennium słyszałem od znajomej, że zarabia się
    faktycznie bardzo podobnie.

    Lokalizacja : Warszawa.

    > Ja naprawde mam problem z uwierzeniem, ze jest TAK zle w kraju
    > nalezacym do UE.

    A uważasz, że ile się tu zarabia ? Tyle zarabia kierowca autobusu,
    początkujący policjant, początkujący lekarz to i szeregowy pracownik
    obsługi klienta nie zarabia więcej.

    Średnia płaca w Polsce to 3 tyś PLN brutto, czyli jakieś 2,1 tyś PLN "na
    rękę". A jak wiadomo średnia ma to do siebie, że składają się na nią
    różne kwoty.

    > Rozwazalem zamowienie kwiatow jakichs dla tej pani, ktora otwierala mi
    > konto i "stawala na glowie" zeby przekonac przelozonych. Sugerujecie,
    > ze mam zamowic raczej paczke zywnosciowa przez PolAmer? :)

    Na jedzenie to tutaj stać raczej każdego. Problem tym, że spora część
    ludzi ma pieniądze tylko na jedzenie i bieżące opłaty, a czasem może
    sobie pozwolić na odrobinę luksusu jak jakiś wyjazd czy wypad do
    kina/teatru.

    --
    Mithos