  • Data: 2009-05-17 22:26:47
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > Chryste, to jakas nowela Konopnickiej albo Prusa! Jesli mozna
    > wiedziec: czy to los absolwenta prawa na UJ / UW etc., czy jakiejs
    > mniej "prestizowej" szkoly?

    A to raczej nie ma żadnego znaczenia. Tu się liczą znajomości albo
    rodzinne koligacje, a nie dyplom czy oceny.

    Mam kolegę co całe studia jechał na 3, podobnie zresztą jedzie na
    aplikacji ponieważ pracuje w dużej rodzinnej kancelarii i ogólnie ma to
    wszystko wiadomo gdzie. Pracę magisterską tylko jakąś ciekawą pisał :)

    Aktualnie to chyba nie ma już czegoś takiego jak prestiż na uczelniach
    (resztki renomy właśnie się rozmywają). Wszystko to jest maksymalna
    masówka (w końcu egzaminów na studia już nie ma), z której jedynym
    efektem jest "papier" (jak taki profesor jest promotorem 20-30 osób to o
    czym tu mówić ? nawet dobrze nie zapamięta on wszystkich osób).

    --
    Mithos