  • Data: 2009-05-18 20:24:23
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Jak widzisz dorabianie ? 8h w pracy to minimum jakie się tam spędza.

    Powaznie? Myslalem ze to w okolicy maksimum. Nie mam na mysli oczywiscie
    "wlasnej pracy".

    > Bierzesz pod uwagę dojazdy ? W Warszawie to jest średnio jakieś 2h w
    > obie strony, a bardzo często więcej.

    Nie znam sie na srednich, ale rownie dobrze moze to byc np. 15-20 minut
    (typowo, nie licze wyjatkowych korkow). Fakt, jak musze dostac sie na
    drugi koniec miasta, to mniej-wiecej godzina - ale to nie jest srednia.
    Jesli ktos mieszka w Jankach i dojezdza na Bielany, to tez pewnie
    zmiesci sie w godzinie, Janki nie sa zreszta w Warszawie.
    Tych kilka wzglednie nowych/poprawionych drog itp. mocno jednak
    zmienilo sytuacje.

    > A gdzie
    > zakupy/sprzątanie/jedzenie/pranie/odbieranie dzieci z przedszkola ? I
    > nagle wychodzi, że poza domem (lub wykonując czynności związane z
    > domem) spędza się nie 8h, a 15h.

    Zakupy ludzie w takiej sytuacji robia w soboty. Albo w niedziele,
    zaleznie od wyznania lub jego braku. Przedszkole itd. - zgoda, ale tego
    raczej nie robia dwie osoby jednoczesnie - a przynajmniej nie musza.
    --
    Krzysztof Halasa