eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank) › Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Date: Sun, 12 Oct 2003 00:21:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <bma03m$it0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <o...@n...chello.pl> <bm985o$gn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@n...tpi.pl> <bm9hh3$9hp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bm9rpn$179$1@atlantis.news.tpi.pl> <bm9sei$ovi$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa27.wielopole.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065911223 19360 213.77.150.27 (11 Oct 2003 22:27:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2003 22:27:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263458
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:bm9sei$ovi$1@absinth.dialog.net.pl,
    Marcin Nowakowski napisał:

    >> Skąd wziąłeś informację, że saldo na koncie było niższe niż 100 zł?
    >
    > A co to ma za znaczenie czy bylo 100 czy 2zl?

    Przecież nie ja tę kwotę wymyśliłem :)

    > Chwila, jak mila na koncie przykladowo 400zl na oplaty i w tym dniu
    > pobral bank prowizje za prowadzenie rachunku (powiedzmy 9zl), przez co
    > pozostalo 391zl i to nie starczylo na oplaty, to jaka tu jest wina
    > banku ?

    Taka, że system komputerowy nie przewidywał takiej ewentualności, że
    obciążenie może wpłynąc ze zwłoką, już po pobraniu przez bank opłaty za
    prowadzenie r-ku. Jeśli takiej ewentualności nie przewidzieli twórcy
    systemu, to jak można wymagać, aby taką ewentualność przewidział klient?
    W tym momencie musimy sobie zadać brutalne pytanie:
    Tabakiera dla nosa, czy nos dla tabakiery?
    A już żadnych wątpliwości nie ma odnośnie tego, że bank uniemożliwił
    klientowi korzystanie z jego pieniędzy, po wpłynięciu na konto wypłaty z
    tytułu wynagrodzenia. Tutaj dla banku nie ma już żadnego wytłumaczenia.
    Gdyby mnie się przydarzyła podobna sytuacja, to taki bank już nigdy więcej
    nawet nie powąchałby mojej złotówki.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1