eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Data: 2003-10-11 21:24:24
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/11/2003 11:09 PM, Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:

    > Skąd wziąłeś informację, że saldo na koncie było niższe niż 100 zł?

    A co to ma za znaczenie czy bylo 100 czy 2zl?

    >>A jego "otwarcie ryja" zamiast POKORY może być tylko napiętnowane:-(
    > Pokorę to powinien wykazać bank, a nie klient!

    Tzn?

    > Bo to bank przekroczył limit pobierając prowizję z konta klienta,

    Jesli saldo bylo 0zl, to nie pobral oplaty, jesli bylo wieksze, to
    pobral tak, zeby saldo nie zeszlo ponizej 0zl (chyba ze byla to
    prowizja za wyplate z obcego ATM)

    > również to
    > bank uniemożliwił klientowi dysponowanie jego własnymi środkami posiadanymi
    > na koncie.

    Chwila, jak mila na koncie przykladowo 400zl na oplaty i w tym dniu
    pobral bank prowizje za prowadzenie rachunku (powiedzmy 9zl), przez co
    pozostalo 391zl i to nie starczylo na oplaty, to jaka tu jest wina banku ?

    >>Takim polakom myśleć nie kazano:-(
    > To chyba u Ciebie coś nie tak z myśleniem.

    Napisze jeszcze raz, system nie pobierze oplaty za
    konto/karte/citiphone jesli saldo wynosi 0zl...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1