  • Data: 2010-04-15 15:37:08
    Temat: Re: wpływ katastrofy na cenę monet katyńskich
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-15 16:55, Użytkownik z...@o...pl
    napisał:

    > a kolega uważa że kolekcję monet katyńskich, wydaną przed
    > pechowym lotem należałoby wycofać i przetopić na sztabki?

    Ja uważam że wydawanie monet okolicznościowych z okazji
    wymordowania nam ponad dwudziestu tysięcy oficerów przez
    najeźdźcę to skurwysyństwo.
    Dla tych którzy napiszą że nie mam racji zadaje pytanie,
    jakie następne rocznice uczcimy ? utworzenie obozu koncentracyjnego ?
    wejście do nas dzielnej armii czerwonej w 1939 czy może rozkaz
    Adolfa o likwidacji Warszawy ?