  • Data: 2007-06-21 07:30:23
    Temat: Re: wplywy - laickie pytanie
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 08:03:16 +0200, RobertS napisał(a):

    > to o czym piszesz to jest wlasnie "sztuczny ruch", zeby wplywy byly
    > brane pod uwage przez bank musza dot. np. umowy o prace, to ze sobie
    > przelewasz te same pieniadze pomiedzy kontami w roznych bankach na
    > analityku kredytowym nie zrobi wrazenia...

    A nawet jak to będzie z konta kolegi i w tytule dasz
    wypłata/wynagrodzenie/whatever to konsultant i tak może zarządać
    zaświadczenia o dochodach za dany okres albo PITu za zeszły rok i się
    sprawa szybko wyjaśni.
    Co do goldów i przywilejów, to za nie w większości przypadków trzeba
    płacić, więc to że na koncie będzie ruchu na naście k zł nic nie zmieni.

    Tak już całkiem na marginesie. Byłem wczoraj u rodziców i moja mama,
    która ma około 700 zł emerytury (mnie to zszokowało, ale nas pewnie
    też to czeka) dostała kartę MC ING z limitem - uwaga 11800 zł!
    Okazało się, że rodzice mieli tam trochę pieniędzy na OKO, ale 8 m-c
    temu kupili dom i nic tam już nie ma a kartę właśnie wczoraj
    przysłali - wystarczy iść i podpisać umowę i karta już aktywna.
    Kartowa wojna zaczyna się na dobre ;)