  • Data: 2006-12-21 13:22:16
    Temat: Re: współfinansowanie kredytu hipotecznego?
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:

    > Znajomi starają się o kredyt hipoteczny za zakup mieszkanie, jednak ich
    > ,,jawne" dochody są za niskie. Poprosili nas abyśmy byli

    A "niejawne"? Niektóre banki biorą pod uwagę także te niejawne dochody.

    > współfinasujacymi ich kredyt, ponoć istnieje coś takiego PKO BP. Czy
    > ktoś z grypowiczów wie co takiego jest takiego?

    Bierzecie jeden kredyt w 4 osoby i jesteście za niego solidarnie
    odpowiedzialni. Jak oni nie będą płacić, to wy będziecie musieli.

    Jeśli powiedzmy za rok znajomi dostana podwyżkę pensji, to można was
    odłączyć od długu.

    > Za pół roku chcemy sami starać się o kredyt hipoteczny i obawiam się, że
    > wtedy ja nie będę miął zdolności kredytowej bo jestem ,,wciągnięty" w
    > inny kredyt.

    To całkiem prawdopodobne.

    Karol