  • Data: 2009-12-20 09:25:20
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: rafal <r...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Tu by udowodnic bankowi gdzie wysylac korespondencje musisz pokazac, ze
    > mieszkasz pod tym adresem a nie wzieles go z kosmosu.

    Ale dlaczego mam coś bankowi udowadniać? Co to kurwa sąd jest?
    Oświadczam, że chcę aby cała moja korespondencja trafiała pod wskazany
    przeze mnie adres, nawet jeśli tam nie jestem zameldowany lub nie
    mieszkam. Np adres pracy, bo tak mi wygodniej, adres mamy, bo tak mi
    wygodniej, adres wysypiska śmieci bo nie zamierzam tego nigdy czytać.
    Moja sprawa!

    > Nie inaczej jest tu...
    > Jednak w Polsce jak bank bedzie chcial to cie znajdzie po adresie
    > zameldowania bo takowy maja... zgdza sie?

    No właśnie nie!