  • Data: 2009-12-20 18:03:03
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 18:37, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Miejmy nadzieję, że wystarczającym zabezpieczeniem okaże się po prostu
    > regulowanie własnych zobowiązań wobec partnerów w obrocie gospodarczym. A
    > gdyby trafił się rzeczywiście jakiś kombinator, który chciałby w podobny
    > sposób usiłować coś wyłudzać, to mam też bardzo dobrego przyjaciela -
    > Sieriożę i jego kolegów, którzy w takiej skrajnej sytuacji zapewne mogliby
    > pomóc. ;-)

    Z tym kombinowaniem to oczywiście ekstremalna sprawa, ja się za to nie
    brałem, moje wierzytelności były rzeczywiste, a nie urojone, nie
    korzystałem takze nigdy z usług "sierioży", raz z uwagi na paragraf
    karny, dwa, że nigdy do końca nie można być pewnym lojalości takiego
    pomocnika.

    Co do zabezpieczenia - czasem wystarczy po prostu odbierać
    korespondencję z adresu widniejącego w KRS, by trzymać rękę na pulsie,
    a w razie potrzeby - zakrzyknąć : Zgroza ! I spuścić ze smyczy psy
    wojny..;-)