  • Data: 2011-10-08 06:45:34
    Temat: Re: wybory
    Od: "marcin" <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba,
    > tym więcej głosów.

    Palikot to przeciez Lepper w wersji dla "mlodych wyksztalconych z duzych
    miast".
    Wniosl do polskiej polityki jeszcze wiecej zlego smaku niz jego poprzednicy.
    Ja tez nie lubie ksiezy i nie zeby zamykac ludzi za ziele fajkowe, ale...
    coz, Polska nie stanie sie lepsza od dokopania czarnym i legalizacji dragow.
    Miejmy nadzieje ze jak ten groteskowy osobnik zdobedzie iles-tam glosow,
    bedzie zajmowal sie tym, co probowal robic w komisji PP, a nie insynuacjami
    o pijanej Kaczce i penisami :]

    pozdr