  • Data: 2011-10-09 07:01:27
    Temat: Re: wybory
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko wrote:

    > Te, które wyciąłeś. Swój "dowód" sprowadziłeś do rozważenia jednego
    > przypadku, w którym w okręgu oddano tylko jeden ważny głos. Myślę,
    > że nawet głupi kmiot widzi, że to nonsensowne założenie. Wróćmy na
    > Ziemię.
    >
    > Weźmy pierwszy z brzegu przykład: wybory 2007, okręg wyborczy nr 1.
    > Uprawnionych 806174, głosów ważnych 404559. Głosów na PO 173820,
    > głosów na PiS 117165, głosów na SLD 72378. Podział mandatów (12):
    > PO 6, PiS 4, SLD 2.
    >
    > Gdyby wszyscy, którzy nie głosowali, oddali głos nieważny, etc.,
> [...]
    Nie ja wyciąłem tylko zacytowałem w całości Twój list, czyli Ty wyciąłeś.
    Podałeś dobry przykład. Ci co nie przyszli czy oddali głos nieważny to nie
    byli sympatycy PO. To byli ludzie, którym się nie chciało iść na głosowanie
    lub którym żadna z partii nie odpowiadała. Zgodzisz się? Dyskutujemy o tych
    którzy nie idą na wybory bądź oddają głos nieważny bo cały układ partyjny
    jest do dupy. Czy nie tak? Ci swoim postępowaniem wzmacniają partie
    zwycięską. Bo przecież któraś ze startujących partii jest najmniej odległa
    od ich poglądów. Co jest nie tak w tym rozumowaniu?