eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciąg elektroniczny w PolbankuRe: wyciąg elektroniczny w Polbanku
  • Data: 2009-09-17 13:21:58
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
    > wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
    > zablokować".

    Taaa, duplikat w Polbanku to nowa karta z nowym numerem. Moja stara
    (peknięta na pasku) lezy sobie w szufladzie od ponad pół roku, wystarczył
    telefon by zamówić nową.

    > Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
    > net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
    > możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
    > będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
    > sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
    > 0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
    > główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer).

    I tak będa sobie widnieć, ja pomimo już 2 maili w sprawie usunięcia starej
    i upłynięciu paru miesięcy widze ją nadal. Ciekawe co będzie jak wymienie
    kolejny raz ze względu na cacheback :).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.09.09 20:28 b.s.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1