eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciąg elektroniczny w PolbankuRe: wyciąg elektroniczny w Polbanku
  • Data: 2009-09-17 10:36:04
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Wrz, 12:21, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):
    >
    > > Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem
    > > zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na
    > > infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
    > > numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"
    >
    > Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
    > dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
    > blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
    > karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.
    >
    Ok, to rozumiem - w przypadku tego samego numeru. Tylko zwróć uwagę na
    ich kombinacje. Wydali mi kartę dodatkową (z nowym numerem, a miał być
    taki sam), następnie zrobili z niej główną, a ze starej zrobili
    dodatkową. Teraz pytanie, co będzie w momencie wydawania kart(y) z
    nowym terminem ważności (juz za rok)? Znając ich, to pewnie prześla mi
    dwie... Co prawda w TOiP w pozycji 'Opłata roczna za Kartę Dodatkową'
    widnieje kreska, a nie 0 pln, więc wynika z tego, że do KK Polbank Era
    kart dodatkowych nie wydają.
    Nie chcesz może przedzwonić i z głupia frant zapytać się o karte
    dodatkową? Bo ja jestem spalony ;-)

    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1