  • Data: 2010-10-10 13:53:38
    Temat: Re: wyjazd do Stanów-co z pieniędzmi
    Od: "Zdenek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i8lks1$7fb$1@node1.news.atman.pl...

    > "Zdenek" <z...@g...pl> wrote in message

    > Korzystałem wielokrotnie, czasem miałem kłopoty na stacjach benzynowych,
    > zwłaszcza jak prosiły o ZIP - może ktoś wie co by zadziałało? Mój kod
    > pocztowy odrzucało, czy powinienem wpisać dowolny w USA? Nie chciałem
    > testowac, żeby nie zablokować sobie karty.

    Kiedy terminal w dystrybutorze zapyta o ZIP, to zwykle zostaje już tylko
    przejście do stacji i przedpłata.

    Parę razy bawiłem się w sprawdzanie, co z tym można zrobić:
    - nie działa wpisanie 00000 / 11111 / 99999
    - nie działa polski kod pocztowy (wpisany bez kreski)
    - nie działa poprawny ZIP w USA

    _Podobno_ czasami działa wklepanie 99999, ale mi się jakoś nie udało.

    Zdenek