  • Data: 2009-07-11 20:51:55
    Temat: Re: wypłacanie z mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jureq" news:h3atlb$18e$3@news.onet.pl

    > A o tym co to jest "depozyt nieprawidłowy" i podatek od czynności
    > cywilnoprawnych oczywiście wiesz?

    Nie nie wiem - za głupi jestem jak widzisz.
    A podatek? - jeszcze mi tak nie odpierniczyło aby płacić za pomoc bliskim
    podatek, który i tak zostanie "przejedzony" przez polityków czy też inną
    szeroko rozumianą biurwe.

    Jeżeli masz ciśnienie - podaj mnie do UKS (podać ci na e-mail wszelkie
    dane? - powiedz mi tylko czy chcesz danego z PL czy z DE) czy innych głupich
    instytucji mających na celu w większości przypadków kasowanie tych, którzy
    nie zrobili niczego złego.
    A ha - możesz jeszcze im powiedzieć, że pożyczam rodzinie i znajomym
    pieniądze na 0% zaś rodzina i bliscy (przyjaciele) nie płacą od tych
    pożyczek należnego podatku chociaż w świetle głupkowatego, polskiego prawa
    taki podatek powinni uiścić.

    Z mojej strony tyle.

    Pozdrawiam.