  • Data: 2009-07-11 20:56:27
    Temat: Re: wypłacanie z mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Osiecki" news:slrnh5hupf.did.joshua@tau.ceti.pl

    > Ale odróżniasz rodzinę od znajomego? ;)

    W świetle prawa, czy codzinnego życia?

    > Zresztą nie zmienia to faktu, że po prostu miałeś tylko fuksa że się nie
    > przyczepili.

    Rozumiem, że najprawdopodobniej rozchodzi się o kwoty jakie na moje konto
    przychodziły od ww. podmiotów. Moja wiedza na temat prawa jest taka, że wiem
    tylko tyle, że od jakiejś tam kwoty ktoś lub coś może ci się bardziej
    przyglądać dlatego jeżeli trzeba było wypłacać coś więcej niż 10k prosiłem o
    rozbicie danej kwoty na kilka mniejszych przelewów. Do teraz nikt do moich
    drzwi w kraju jak i za granicą nie puka - pewnie mam fuksa, jak to ująłeś i
    chyba dzięki temu nadal będę pomagał tym którym pomagałem wcześniej ;)