  • Data: 2008-09-15 16:34:07
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > A który bank zwalnia z opłaty za kredyt odnawialny?

    Nie wiem. Co jest lepsze ? Dac klientowi kredyt odnawialny i czekac
    "moze zarobimy", czy nie dac klientowi kredytu odnawialnego i na pewno
    nic nie zarobic ?

    Dodam, ze klientem chyba jestem dobrym, srednie obroty na KK (w tym
    banku) ok. 2,5k miesiecznie (a w poprzednim miesiacu np. 6k) i zawsze
    100% splacane (chyba od 4 lat mam u nich KK), wplywy na rachunku
    sensowne, cos tam lezy na rachunku oszczednosciowym itp. itd. Tak wiec
    bank NICZYM nie ryzykuje, bo konto mam u nich AFIAR tyle samo co KK
    czyli jakies 4 lata (moze nawet dluzej ale nie pamietam dokladnie) i
    bank mnie po prostu zna. Zreszta ich sprawa, nie chca to nie, mnie tam
    wszystko jedno.

    --
    Mithos