eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazkaRe: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
  • Data: 2004-11-24 08:51:12
    Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Od: "dfsg" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Najlepiej zanieść do mkiosku w jakiś centrach handlowych. Mają obowiązek
    przyjąć od ciebie wypowiedzenie. Nie znam umowy o karte kred.Ale na pewno
    jest adnotacja ze rozwiazanie umowy musi wpłynąć do banku. Panienka w
    mkiosku podbije ci kopie rozwiazania umowy i wtedy masz świety spokój

    Jeszcze jedno mbank to wirtualny bank i wirtualni ludzie ja to powtarzam
    wszystkim moi klientom.
    pozdr SG

    Użytkownik "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:cnvg9g$on4$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > wypowiedzialem trzy tygodnie temu umowe z mBankiem o korzystanie z karty
    kredytowej i w dniu
    > kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem potwierdzenie
    przyjecia
    > wypowiedzenia...
    > akceptuje fakt iz zanim wypowiedzenie dotrze do banku i otrzymam
    potwierdzenie potrwa to kilka
    > dni ale ile mozna czekac po tygodniu czasu jak wyslalem wypowiedzenie
    telefonicznie zamowilem
    > ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia
    umowy. Pani
    > przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie
    wyslane do mnie do
    > 10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
    > po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
    potwierdzenia
    > kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia
    na taka kwote wiec
    > uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od
    przemilego glosu) uslyszalem ze
    > poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego
    dnia od momentu kiedy
    > zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie
    juz naprawde
    > niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek).
    Dzis jest wtorek,
    > dzwonilem ponownie i znou uslyszalem te same zapewnienia...
    > Mam juz tego dosyc!!!
    > Czy to jest normalne? ze nie moge zamknac karty kredytowej z dnia na
    dzien? (wszelkie zadluzenia
    > uregulowalem zanim wyslalem wypowiedzenie) skoro wyslanie do klienta
    potwierdzenia przyjecia
    > wypowiedzenia umowy zajmuje im tyle czasu to zaczynam powatpiewac ze uda
    mi sie uzyskac
    > potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej w ciagu 90 dni (wg oficjalnego
    stanowiska teleoperatora i
    > specjalisty ds KK - musi to tyle trwac)
    >
    > od czasu kiedy w formalnosciach nieodzowny jest kontakt z mBankiem przez
    teleoperatorow i
    > specjalistow (chyba samozwanczych...) zaczynam sie zrazac do tej
    instytucji...
    >
    > sam rachunek ekonto nie sprawial mi dotad zadnych niemilych wrazen...
    >
    > Jak dla mnie duzym problemem mBanku w obsludze klientow jest etap kiedy
    mamy do czynienia z
    > czynnikiem ludzkim - NIEFACHOWA I POZBAWIONA ODPOWIEDZIALNOSCI KADRA
    > PSEUDOSPECJALISTOW I NIEDOINFORMOWANYCH TELEOPERATOROW
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1