-
Data: 2004-11-24 08:51:12
Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
Od: "dfsg" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Najlepiej zanieść do mkiosku w jakiś centrach handlowych. Mają obowiązek
przyjąć od ciebie wypowiedzenie. Nie znam umowy o karte kred.Ale na pewno
jest adnotacja ze rozwiazanie umowy musi wpłynąć do banku. Panienka w
mkiosku podbije ci kopie rozwiazania umowy i wtedy masz świety spokój
Jeszcze jedno mbank to wirtualny bank i wirtualni ludzie ja to powtarzam
wszystkim moi klientom.
pozdr SG
Użytkownik "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cnvg9g$on4$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> wypowiedzialem trzy tygodnie temu umowe z mBankiem o korzystanie z karty
kredytowej i w dniu
> kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem potwierdzenie
przyjecia
> wypowiedzenia...
> akceptuje fakt iz zanim wypowiedzenie dotrze do banku i otrzymam
potwierdzenie potrwa to kilka
> dni ale ile mozna czekac po tygodniu czasu jak wyslalem wypowiedzenie
telefonicznie zamowilem
> ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia
umowy. Pani
> przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie
wyslane do mnie do
> 10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
> po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
potwierdzenia
> kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia
na taka kwote wiec
> uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od
przemilego glosu) uslyszalem ze
> poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego
dnia od momentu kiedy
> zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie
juz naprawde
> niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek).
Dzis jest wtorek,
> dzwonilem ponownie i znou uslyszalem te same zapewnienia...
> Mam juz tego dosyc!!!
> Czy to jest normalne? ze nie moge zamknac karty kredytowej z dnia na
dzien? (wszelkie zadluzenia
> uregulowalem zanim wyslalem wypowiedzenie) skoro wyslanie do klienta
potwierdzenia przyjecia
> wypowiedzenia umowy zajmuje im tyle czasu to zaczynam powatpiewac ze uda
mi sie uzyskac
> potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej w ciagu 90 dni (wg oficjalnego
stanowiska teleoperatora i
> specjalisty ds KK - musi to tyle trwac)
>
> od czasu kiedy w formalnosciach nieodzowny jest kontakt z mBankiem przez
teleoperatorow i
> specjalistow (chyba samozwanczych...) zaczynam sie zrazac do tej
instytucji...
>
> sam rachunek ekonto nie sprawial mi dotad zadnych niemilych wrazen...
>
> Jak dla mnie duzym problemem mBanku w obsludze klientow jest etap kiedy
mamy do czynienia z
> czynnikiem ludzkim - NIEFACHOWA I POZBAWIONA ODPOWIEDZIALNOSCI KADRA
> PSEUDOSPECJALISTOW I NIEDOINFORMOWANYCH TELEOPERATOROW
>
> pozdrawiam
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.04 11:28 free
- 24.11.04 11:38 Andrzej
- 23.11.04 20:40 Artur A. Surowiec
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego