  • Data: 2004-11-24 08:51:12
    Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Od: "dfsg" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepiej zanieść do mkiosku w jakiś centrach handlowych. Mają obowiązek
    przyjąć od ciebie wypowiedzenie. Nie znam umowy o karte kred.Ale na pewno
    jest adnotacja ze rozwiazanie umowy musi wpłynąć do banku. Panienka w
    mkiosku podbije ci kopie rozwiazania umowy i wtedy masz świety spokój

    Jeszcze jedno mbank to wirtualny bank i wirtualni ludzie ja to powtarzam
    wszystkim moi klientom.
    pozdr SG

    Użytkownik "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia
    umowy. Pani
    > przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie
    wyslane do mnie do
    > 10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
    > po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
    potwierdzenia
    > kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia
    na taka kwote wiec
    > uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od
    przemilego glosu) uslyszalem ze
    > poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego
    dnia od momentu kiedy
    > zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie
    juz naprawde
    > niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek).
    Dzis jest wtorek,

    http://www.gazeta.pl/usenet/