    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Date: Fri, 04 Apr 2008 07:58:06 +0200
    <fsljjh$m9j$4@news.onet.pl> <fslmh6$j1v$1@inews.gazeta.pl>
    <fsm50j$ckf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <fsmgqo$1gq$1@inews.gazeta.pl>
    <fsmm6l$eqt$1@atlantis.news.neostrada.pl> <fsnfco$rq1$1@inews.gazeta.pl>
    <fstc7t$kal$2@news.onet.pl> <fstmv3$cf$1@inews.gazeta.pl>
    <fstsbg$kal$5@news.onet.pl> <fstsnt$83d$1@news.onet.pl>
    <fstt9n$kal$6@news.onet.pl> <fsu2rn$s1q$1@news.onet.pl>
    <fsu7cb$kal$7@news.onet.pl> <fsv9bj$4er$1@news.onet.pl>
    <1...@i...ma.local.domain> <fsvl4c$6qv$1@news.onet.pl>
    <n...@i...ma.local.domain> <ft0stk$ek2$3@news.onet.pl>
    <ft0u6n$d52$1@inews.gazeta.pl> <ft10pq$ek2$4@news.onet.pl>
    <ft1ste$m3$1@inews.gazeta.pl> <ft3c8j$30j$1@news.onet.pl>
    <ft3ek1$of3$1@inews.gazeta.pl> <ft3f9d$30j$4@news.onet.pl>
    <ft3iae$dfe$1@inews.gazeta.pl> <ft3ll2$30j$5@news.onet.pl>
    <ft3q7l$hg8$1@inews.gazeta.pl>

    MK pisze:

    > Orzeczenie jest z kwietnia, a nie czerwca :).

    jesli tak, to znaczy, ze zle spojrzalem, za co przepraszam.

    > Generalnie smieszne jest to, ze GIODO mowi, ze niczego nie bedzie badal,
    > bo nie lezy w jego kompetalcjach badanie jakie sa mozliwosci techniczne,
    > a WSA sprwdzal tylko poprawnosc decyzji. A tak w ogole sprawa jest nieco
    > inna, bo kluczowe wydaje sie byc

    nie mam wyksztalcenia prawniczego, ale powszechnym jest niebadanie
    zasadnosci danego postepowania (tak jak w przypadku np. niebadania przez
    urzad gminy przyczyny nielegalnego zajecia pasa na drodze gminnej przez
    jakis inny podmiot - ostatnio czytalem orzecznictwo jakiegos sadu w tej
    sprawie)

    > "W niniejszej sprawie P. S.A. stosując dwa różne zapisy - w formie
    > papierowej nazwisko S. przez umlaut (por. polisa nr 12424567 k. 10 akt
    > adm.), a w formie elektronicznej S., później S. w istocie przetwarza
    > różne nazwiska, co niewątpliwie może wprowadzać w błąd."
    > Czyli jedna firma stosuje 2 formy w zaleznosci od typu przetwarzania
    > danych. GIODO wskazuje, ze inne firmy moga przetwarzac elektroniczne
    > dane w formie pisowni oryginalnej. Sprobuj wykazac, ze inne polskie
    > banki wydrukuja karte z oryginalna pisownia :).

    1. zapis w danych rachunku bankowego jest poprawny, zapis na karcie nie
    jest poprawny. jedna firma - dwa zapisy - analogia do powyzszej sprawy

    2. moja mama kilka lat temu w pkobp otrzymala vise electron z umlautem.
    byl to pojedynczy przypadek co prawda, ale byl. jesli bedzie mozliwosc
    wgladu do danych karty sprzed kilku lat - bedzie to dowodem. nie wiem
    jak moge w inny sposob udowodnic ze tak bylo.