eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Data: 2010-06-30 11:25:02
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Karta kodów wydawana dla Klientów Inteligo wznawia się automatycznie
    po podaniu kodu 20 z aktywnej karty kodów. Następnie wysyłana jest
    listem zwykłym
    na adres korespondencyjny Klienta.
    Jeśli jednak oprócz aktywnej karty kodów Klient posiada jeszcze inną -
    nieaktywną, wówczas po przekroczeniu kodu 20 nowa karta nie wygeneruje
    się automatycznie. Prosimy o sprawdzenie, kiedy i na jaki adres karta
    nieaktywna została wysłana. Jeżeli nie dotarła - należy ją usunąć (to
    dyspozycja nieodwracalna) i zamówić nową/nowe.


    Agnieszka Żuk
    mojeinteligo.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1