eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwypowiedzenie umowy w inteligoRe: wypowiedzenie umowy w inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!c33g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Agnieszka Żuk <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Date: Wed, 30 Jun 2010 04:25:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@c...googlegroups.com>
    References: <i07svn$1gck$1@opal.icpnet.pl> <6...@n...onet.pl>
    <i08975$fuu$1@news.onet.pl> <i089sq$i2e$1@news.onet.pl>
    <i08cs4$2m6$1@inews.gazeta.pl> <i08j1v$a9u$1@news.onet.pl>
    <i08jdn$os7$21@inews.gazeta.pl> <i09i8l$863$1@news.onet.pl>
    <i09iih$1rg$2@inews.gazeta.pl> <i09r7m$3nl$3@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <i0f3ct$t5e$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.109.225.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1277897102 32569 127.0.0.1 (30 Jun 2010 11:25:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2010 11:25:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c33g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=193.109.225.252;
    posting-account=guF_4woAAAB5RpFGb-GLax2HZYBWhsqi
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISAPROXY02, 1.1 IWSA02:8080 (IWSS)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
    Gecko/20100625 Firefox/3.6.6 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530822
    [ ukryj nagłówki ]

    Karta kodów wydawana dla Klientów Inteligo wznawia się automatycznie
    po podaniu kodu 20 z aktywnej karty kodów. Następnie wysyłana jest
    listem zwykłym
    na adres korespondencyjny Klienta.
    Jeśli jednak oprócz aktywnej karty kodów Klient posiada jeszcze inną -
    nieaktywną, wówczas po przekroczeniu kodu 20 nowa karta nie wygeneruje
    się automatycznie. Prosimy o sprawdzenie, kiedy i na jaki adres karta
    nieaktywna została wysłana. Jeżeli nie dotarła - należy ją usunąć (to
    dyspozycja nieodwracalna) i zamówić nową/nowe.


    Agnieszka Żuk
    mojeinteligo.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1