  • Data: 2010-07-01 20:58:21
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ja nawet
    > nie pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi
    > potwierdza, że i owszem, słusznie.

    Pewnie. To nie tylko ten przypadek.
    Ja Cię widzę na kilku grupach, które czytam i zauważam taką
    prawidłowość, że ilekroć ktoś wyjaśni jakiś problem prawny
    czy podatkowy w wątku, w którym Ty czynnie uczestniczysz, to po jakimś
    czasie
    okazuje się, że informacje, które w pełni opisywały problem
    do Ciebie jednak nie dotarły, albo Ci się nie utrwaliły, bo po miesiącu
    sprawiasz wrażenie jakbyś w ogóle o niczym takim nie słyszał.