  • Data: 2008-06-17 10:49:18
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g38285$45c$1@inews.gazeta.pl...
    > "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Racja. Jestes dzieckiem i nie masz zielonego pojecia na czym bank zarabia.
    > Twoje doswiadczenia zwiazane z tym, ze kiedys zaciagnales kredyt i go nie
    > splaciles powinny byc dla innych ostrzezeniem, ze zobowiazania nalezy
    > splacac. Ty probujesz namowic innych do tego zeby nie splacali i przez
    > cale zycie nie mogli posiadac niczego materialnego.Mozna byc nawet
    > kloszardem z wyboru, ale niewielki promil ludzkosci sie na to decyduje...

    Alez mnie rozszyfrowales... wow!
    Czekalem na to kiedy sie to pojawi:)
    Widac, ze swiadomosc w Polsce ma sie coraz lepiej ( w tym gorszym znaczeniu)
    bo jesli nie podoba ci sie to co jest ogolnie lansowane to na pewno masz
    niesplacony kredyt albo jestes pijak, komuch, cpun:))
    Identycznie ma sie sprawa z coraz wieksza inwigilacia tam tez pisza: jak nie
    podoba ci sie, to pewnie masz cos na sumieniu:)
    Czy ktos jeszcze potrafi w Polsce myslec czy juz wiekszosc przetwarza
    jedynie.
    Tlumaczyc mozesz sobie jak tylko chcesz, juz mnie zwyzywano od mordercow,
    zlodzieji od niespacajacego kredytu tez, od komucha, od mochera (?), od
    zmywaka itp, itd. zawsze rozmowy tak sie koncza jak druga strona nie ma juz
    zadnego argumentu, bo pewien zakres spostrzegania rzeczywistosci nagle sie
    skonczyl a poza tym obszarem jest pustka i strach przed zawaleniem sie
    wszystkiego w co wierzysz i ufasz, ze tak jest, bo tak ci powiedzialy
    "autorytety" (glownie z tv).
    W pewnym stopniu zal mi cie, ja juz nawet sie nie obrazam na inwektywy,
    obelgi. Wiem skad sie biora i dla czego.
    Do tego tekstu tez dorobisz sobie jak sadze historie o "zdrowiu pschyicznym"
    bo widze, ze dzis wlasnie taka moda. Komuch, cyklista, ufoludek juz jak
    widac sie przezyly.
    Dlatego w 90% rozmowa z kims kto uwaza sie za "inteligenta" konczy sie jego
    wyzwiskami.
    Problem w tym, ze zycie biegnie swoim torem, a idealy swoim.
    A tu maly link znaleziony w ciagu 30sec. jako przyklad do mojego postu o tym
    kto decyduje o przyznaniu kredytu by nie bylo, ze i sam uciekam od tematu i
    wdaje sie w spory z "inteligentem":
    http://www.careerjet.pl/forums/posts/kredyt_w_ge_mon
    ey_bank_276.html

    ps.
    by uproscic i ominac niemerytoryczna dyskusjie podaje zalozenia:
    - tak mam kilka lub kilkanascie kredytow niesplaconych
    Mam nadzieje, ze to cie zadowoli i juz nie bedziemy odbiegac od
    merytorycznej rozmowy.

    > MK

    Moze ty cos napiszesz o sobie?