  • Data: 2008-06-17 22:41:46
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "zniszczony" g35f33$idk$...@i...gazeta.pl

    > Nie wiem skąd w ludziach tyle jadu.

    Ja zbierałem wytrwale!! Nawet opisałem to na pl.rec.ascii-art -- możesz wygooglować
    sobie. :)

    > Nie jestem chory

    Tak tylko się mówi -- nawet najdrobniejszej choroby nie masz?

    > rzadko może piszę ale nie
    > zawsze mam czas ponieważ pracuję w poważnej państwowej instytucji na średnim
    > stanowisku. Jestem gotów spotkać się z każdym i pokazać te dokumenty bo zdaję
    > sobie sprawę że to co piszę jest nieprawdopodobne. Jak już wcześniej pisałem
    > rodzina i bardzo bliscy znajomi którzy wiedzą o tej sytuacji łapią się za
    > głowę ale niestety to wszystko jest prawdą. Ktoś znowu pisał o prawniku
    > skasował nie nie na 250 zł a na dużo więcej 1 godz porady kosztuje dokładnie
    > 200zł + 22% wat.

    Ja miałem kiedyś sporo prawników.
    Teraz pozostało mi jeszcze więcej. ;)
    Tyle tylko, że ja nie chcę płacić przed sprawą,
    a raczej przed zapoznaniem się adwokata ze sprawą. :)

    > Bardzo was proszę jeżeli macie pisać głupoty lub mnie oczerniać

    Ja Ciebie nie oczerniam. :)

    > to najpierw zastanówcie sie co ja z rodzina przeszedłem i naprawdę
    > nie życzę tego nawet najgorszemu wrogowi

    A co ja przeszedłem? Połowa duchowieństwa rzymskokatolickiego (wraz z rodzinami)
    w Polsce dopier....ła mi przez kilka lat. :) Nie miałem pracy, nie miałem pieniędzy,
    nie miałem nikogo, z kim mogłem pogadać. :) Na dodatek przez 3 miesiące niemal stale
    spałem. :) (a miałem kłopotu z wybudzeniem przez kolejnych kilka miesięcy)

    Latem roku 2000 wydawałem dziennie 1000 (jeden tysiąc) złotych, a na przełomie
    2001 i 2002 miałem tyle na cały miesiąc, i to w efekcie wojennego porozumienia. :)

    I co?! Przeżyłem. :) Ale moi oprawcy ponieśli (w znaczniej mierze nie na swoich
    barkach) ciężkie straty, łącznie ze spaleniem żywcem 11 młodych Rycerzy (9 Rycerek
    i 2 Rycerzy płci męskiej) oraz zapisania mojej daty urodzin w godzinie śmierci
    świętego papieża :) i nastaniem papieża mnie popierającego swoją nauka i swoją
    postawą. :)

    W efekcie głodowania połamały się dwa moje palce i posypały zęby. :)
    Ale żyję. :)

    -=-

    Pracujesz w poważnej państwowej instytucji na średnim stanowisku?

    Mnie proponowano (około 1991 roku) stanowisko doradcy ds. komputeryzacji
    Uniwersytetu Warszawskiego Filii w Białymstoku, gdzie pracowałem na
    szczególnie dobrych dla mnie warunkach. :)

    Ale w latach 2001-2007 nie było dla mnie pracy nigdzie w Białymstoku,
    bo moje pracowanie na uczelni :) mogłoby narazić ,,Kościół'' na poważne
    straty finansowe i nie tylko na finansowe, :) zaś do pracy w innych
    miejscach potrzebowałem stosownych dokumentów. :) Wykształcenia wyższego
    nie mam, dlatego mogłem liczyć jedynie na swoje lata pracy na uczelni.
    No i na nienawiść masy ludzi, którym swego czasu przeszkadzałem w robieniu
    intratnych interesów z białostocką uczelnią. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'