eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyższa kultura poleceń zapłatyRe: wyższa kultura poleceń zapłaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyższa kultura poleceń zapłaty
    Date: Sun, 19 Dec 2010 20:29:14 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 31
    Message-ID: <iellel$8jg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <iefm4r$jeg$1@inews.gazeta.pl> <iej0km$go9$1@node1.news.atman.pl>
    <iekium$cgt$1@inews.gazeta.pl> <iel651$t0i$1@node1.news.atman.pl>
    <ieliqh$24s$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1292785941 8816 87.239.217.30 (19 Dec 2010 19:12:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Dec 2010 19:12:21 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ieliqh$24s$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:542607
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ieliqh$24s$...@n...news.atman.pl...

    > Już się robi zabawnie. Mimo, że zażądałem natychmiastowego zamknięcia
    > wszystkich kont w BPH, mogę się nadal zalogować.
    > I co widzę? W dniu w którym rozwiązałem umowę, już po jej rozwiązaniu (bo
    > wpłaciłem gotówkę w celu wyzerowania salda rachunku) na konto karty (już
    > zamkniętej) wróciła opłata którą reklamowałem. Czyli prawie pół roku
    > reklamowania i straszenie arbitrem nie dało tyle, co zwykłe zamknięcie
    > karty.
    > Ciekawe co w tej sytuacji Arbiter, zwłaszcza że nie wróciły odsetki. A ja
    > do Arbitra napisałem nie o tę nieszczęsną opłatę, a o brak odpowiedzi na
    > reklamcję.

    Ja chyba w styczniu 2011 wniosę o arbitraż przeciwko BPH/GE. Na reklamację
    dotyczącą opłat za KK oraz następnie eskalacji kolejnych opłat i odsetek
    odpowiedziano mi mętnie po 89 dniach. Na razie hoduję wpis w BIK, którego
    BPH/GE być może dokonał. Jako że jestem w miarę rozrywkowy, rozmowy z
    Działem Windykacji Wstępnej, a następnie z Działem Windykacji Późnej są w
    sumie bardzo zabawne. W żadnym razie nie można zarzucić pracownikom
    niekulturalnego zachowania się czy czegoś podobnego. I to ich "to jak się
    umawiamy?" albo "da pan radę do wtorku?" po prostu uwielbiam. :) Po nowym
    roku poskładam jakieś próbne wnioski o kredyty i zobaczymy czy trafi się
    jakaś odmowa ze względu na BIK. Zresztą nawet jutro jedną ofertę spróbuję
    przyjąć.

    BTW, występowałeś do Arbitra o zobowiązanie banku BPH/GE do jakiegoś
    zadośćuczynienia? Bo zastanawiam się nad kwotą, jakiej można się domagać aby
    miało to jeszcze jakieś cechy sensu. Rzeczywiście BPH po fuzji z GE
    kompletnie sobie nie radzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1