-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: wyższa kultura poleceń zapłaty
Date: Sun, 19 Dec 2010 20:29:14 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 31
Message-ID: <iellel$8jg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <iefm4r$jeg$1@inews.gazeta.pl> <iej0km$go9$1@node1.news.atman.pl>
<iekium$cgt$1@inews.gazeta.pl> <iel651$t0i$1@node1.news.atman.pl>
<ieliqh$24s$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1292785941 8816 87.239.217.30 (19 Dec 2010 19:12:21 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Dec 2010 19:12:21 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ieliqh$24s$1@node1.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:542607
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:ieliqh$24s$...@n...news.atman.pl...
> Już się robi zabawnie. Mimo, że zażądałem natychmiastowego zamknięcia
> wszystkich kont w BPH, mogę się nadal zalogować.
> I co widzę? W dniu w którym rozwiązałem umowę, już po jej rozwiązaniu (bo
> wpłaciłem gotówkę w celu wyzerowania salda rachunku) na konto karty (już
> zamkniętej) wróciła opłata którą reklamowałem. Czyli prawie pół roku
> reklamowania i straszenie arbitrem nie dało tyle, co zwykłe zamknięcie
> karty.
> Ciekawe co w tej sytuacji Arbiter, zwłaszcza że nie wróciły odsetki. A ja
> do Arbitra napisałem nie o tę nieszczęsną opłatę, a o brak odpowiedzi na
> reklamcję.
Ja chyba w styczniu 2011 wniosę o arbitraż przeciwko BPH/GE. Na reklamację
dotyczącą opłat za KK oraz następnie eskalacji kolejnych opłat i odsetek
odpowiedziano mi mętnie po 89 dniach. Na razie hoduję wpis w BIK, którego
BPH/GE być może dokonał. Jako że jestem w miarę rozrywkowy, rozmowy z
Działem Windykacji Wstępnej, a następnie z Działem Windykacji Późnej są w
sumie bardzo zabawne. W żadnym razie nie można zarzucić pracownikom
niekulturalnego zachowania się czy czegoś podobnego. I to ich "to jak się
umawiamy?" albo "da pan radę do wtorku?" po prostu uwielbiam. :) Po nowym
roku poskładam jakieś próbne wnioski o kredyty i zobaczymy czy trafi się
jakaś odmowa ze względu na BIK. Zresztą nawet jutro jedną ofertę spróbuję
przyjąć.
BTW, występowałeś do Arbitra o zobowiązanie banku BPH/GE do jakiegoś
zadośćuczynienia? Bo zastanawiam się nad kwotą, jakiej można się domagać aby
miało to jeszcze jakieś cechy sensu. Rzeczywiście BPH po fuzji z GE
kompletnie sobie nie radzi.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie