eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyżyny możliwości mBankuRe: wyżyny możliwości mBanku
  • Data: 2018-10-19 00:40:30
    Temat: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-10-13 14:39, gosc pisze:
    > https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg
    > o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.
    >
    > Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.
    > https://www.youtube.com/watch?v=OmZkeBv3uFc
    > https://youtu.be/JdWo2QhtDHc?t=3m39s

    To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w
    panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną
    nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności -
    widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji.

    Postanowiłem to zgłosić ze zrzutem ekranu, no bo taka informacja
    oczywiście wprowadza w błąd (jakby nie można było w panelu pokazywać
    dwóch kart - starej i nowej). Oczywiście w zakładce KONTAKT nie ma
    takiej opcji z formularzem kontaktowym. Jest za to czat. No to zagadałem
    do konsultantki i pytam w jaki sposób lub na jaki adres można wysłać
    wiadomość, zgłosić uwagę techniczną i załączyć zrzut ekranu, bo w dziale
    Kontakt tego nie ma. Parę ładnych minut była cisza, aż w końcu mi
    odpisała tekstem tej treści: "W serwisie transakcyjnym, po zalogowaniu,
    proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki -
    Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie
    Banku". No, żeż. Naprawdę jakiś zjeb... człowiek projektował ten ich
    nowy interfejs, bo 100 lat bym szukał tego i bym nie znalazł, bo do
    głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'.

    Zapytałem w takim razie dlaczego tej opcji nie ma w zakładce Kontakt i
    dlaczego w formularzu nie ma możliwości dodania załącznika. Konsultantka
    rzekła, że może tę moją uwagę zgłosić w moim imieniu do banku, więc za
    jednym zamachem zgłosiłem dwie rzeczy. Teraz ciekawe, czy mi odpiszą, bo
    wyraziłem zgodę na kontakt mBanku w tej sprawie, czy też nie odpiszą, bo
    w sekcji zgłoszeń widnieją oba jako zamknięte, czyli sobie jakiś
    konsultant-czytacz przyjął do wiadomości i tyle.

    Czyli w sumie kolejne wyżyny możliwości mB - jak w temacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1