  • Data: 2008-04-03 17:16:37
    Temat: Re: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e-kran <e...@o...pl> napisał(a):
    > Czytam. Nie zależało Ci na pozostaniu w BPH, nie przeniosłeś się do innego
    > oddziału BPH, tylko zamknąłeś rachunki. Nie zrobiłeś jednak tego z
    > wystarczającym wyprzedzeniem i trafiłeś mimo wszystko pod skrzydła
    przemiłych > panów z UniCedit Italiano. Jesteś jedną z ofiar tego tzw.
    przejęcia BPH przez > Pekao.

    A co to znaczyło odpowiednio wcześniej? Bo ja zamknąłem kartę kredytową BPH
    Silver w sierpniu 2007, a 2 tygodnie temy dostałem kilogramy korespondencji
    z PEKAO, z listami kodów i takimi tam.
    Nie wiem, co z tym zrobić, pewnie spalę w kominku, w końcu nie mam z nimi
    żadnej umowy. (I dostępem do usługi maklerskiej)
    Filip