    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zabawy z KK
    Date: Thu, 14 Feb 2008 21:08:50 +0100

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Nie chcieli Cię odzyskać?

    Chcieli.

    1. Odnosnie konta zaproponowali : darmowe konto CitiOne + platna
    debetowka :) Czyli zaproponowali mi gorsza oferte niz to co mam teraz
    (co przyznala sama pani, ktora ze mna rozmawiala).

    2. Odnosnie KK nic mi nie zapronowali. Pani (inna) zapytala sie mnie co
    moze mnie sklonic do wycofania rezygnacji : powiedzialem wiec ze
    podwyzszenie limitu, bo niby co innego chce mi proponowac skoro karte do
    01.2009 r. mam tak czy inaczej darmowa ? Niestety nic sie nie dalo
    zrobic, wiec podziekowalem. Za jakis czas mialem drugi telefon i
    analogiczna rozmowe. Po tej rozmowie karta zniknela z systemu.

    Obroty na karcie mialem ok. 1k/miesiecznie (byla to karta zapasowa).
    Limit jakis nedzny, ponad 4 razy mniejszy niz to co mam w Multi czy
    Millenium.

    I tak oto wyglada system utrzymania klienta w Citi.

    Moze kiedys jak wprowadza przeniesienie do nich karty to przeniose tam
    jedna z wiekszym limitem. Niestety nie chce mi sie czekac X lat po to
    aby dostac limit taki jak inny bank daje mi z ulicy (Mille) albo bez
    "papierow" (Multi). Zwlaszcza ze jak widac coroczne zwiekszenie limitu
    nie zawsze nastepuje, wiec moglbym sobie tak czekac do konca zycia.

    --
    Mithos