  • Data: 2010-12-22 11:45:48
    Temat: Re: zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na PEWNO bedzie tam

    > 1. EkoExport

    > 2. IQPartners

    > 3. Grupa PSW,

    Zrobie wszystko co mogę prawnie, aby te 3 spolki w 2011 byly czolowymi,
    rosnacymi spolkami już na rynku regulowanym.

    Zatem przyda się jakaś firma ryzykowana, ale o ogromnym potencjale wzrostowym
    i rozwojowym. Taka jest GPF Causa - o ile uda mi sie ja kupic na poczatku
    stycznia, po ostatnich marnych informacjach o ucieczce inwestora oraz obawiam
    się, że walących sie kontraktach jakoś pewnie z panem nerwowym Grabowskim
    zwiazanych. To moze być - jak niektórzy mówią "padaka" już na poczatku
    roku...ale potem - io ile sie uda dokonac konieczne wejscia i zmiany - może
    byc sukces nawet 19 groszy na koniec roku..zatem to kolejny typ na 2011. W
    obecnym portfelu ta role gral Techmex-niestety role planowa ale nieudaną. Ale
    jakis procent portfele jako "bomba z opóxnionym zpłonem mi się podoba.

    IQP i EEX to aż silne spolki, łacznie z rosnacym w potege PSW, że i tak uniosa
    sukces tego portfela na 2011...szukam nadal kolejnych firm do zasilenia 2011.

    kroovka

    Może sie okazac ze tez dojdzie KGHM jako wyraz desperacji Ameryki drukujacej
    potege forsy krazacej w systemach bankowych ale ulatniajacej sie stopniowo na
    rynek co popycha srebro ale tez zloto i miedz na ...kurs KGHM na koniec 2011
    do ceny...bo ja wiwem: 300-350 zlotych.

    Moge taki wybrac przy gwarancjach sukcesu trzech juz okreslonych spolek.