  • Data: 2006-10-09 21:12:46
    Temat: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Od: "FW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert <c...@w...pl> napisał(a):

    > Mnie Citi rozbawił do łez, gdy zadzwonił w godzinach pracy do domu,
    > chcąc zweryfikować mnie "osobiście".
    > Czytelnicy mogą jedynie domyślać się, co usłyszał "weryfikant" od syna,
    > który ma precyzyjne instrukcje, jak postępować z osobami "z telefonu"
    > które chcą rozmawiać o pieniądzach czy usługach bankowych.
    >
    > Inne, ważne powody odrzucenia wniosku:
    >
    > - kolor długopisu
    > - ilość długopisów, którymi wyopełniano wniosek
    > - czy konsultant wypełniał wniosek? (zwykle go wypełnia, mimo, że nie
    > powinien).

    Wielu czytających potraktuje to, co napisałeś jako żart, ale w przypadku Citi
    to bardzo ważne szczegóły. Serio.

    Z jednej strony bank niby daje lekką ręką, bez dokumentowania dochodów limity
    sporo ponad 50 tysięcy dla przedstawicieli zawodów "zaufania publicznego", a z
    drugiej ma fioła na punkcie szczegółów i wniosek podpisany innym długopisem
    trzeba było wypełniać ponownie.

    Oczywiście po usunięciu błędu bez problemu limit przyznany.

    Inny szczegół, tym razem miły. Do stałych klientów na początku roku
    przedstawicielka banku (opiekunka klienta) przyjeżdża do domu z noworocznym
    podarunkiem i zachęca do brania kolejnych kredytów.
    W tym roku klientowi z limitem kredytowym ok, 100 tys. zł (łącznie) Citi
    zafundował butelkę średniej marki wina.

    Citi dość dobrze traktuje klientów z limitami w okolicach stówki i w górę.
    Z 10, 20 tys. limitu lepiej wybrać jakikolwiek inny bank, w którym docenią
    takiego klienta.