  • Data: 2006-10-09 18:47:02
    Temat: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert napisał(a):
    > Ra napisał(a):
    [ciach]

    > Bank nie poda powodu odmowy wydania karty - bo gdyby parametry i warunki
    > były znane kandydaci mogliby manipulować danymi, wedle uznania.

    nie za bardzo wiem którymi kryteriami poza samochodem i rodziną mógłbym
    manipulowac, zreszta w przypadku rodziny mogłby powiedziec brak
    zdolnosci kredytowej, resztę mogą potwierdzic
    u mnie albo księgowa się pomyliła co jej się parę razy zdarzało albo cos
    w biku im się nie spodobało
    Zresztą to już zamknięta sprawa więc nie ma co dywagowac

    P. Arek

    arek at aster pl