    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Date: Tue, 10 Oct 2006 00:04:03 +0200

    Ra napisał(a):
    > [ciach]

    > nie za bardzo wiem którymi kryteriami poza samochodem i rodziną mógłbym
    > manipulowac, zreszta w przypadku rodziny mogłby powiedziec brak
    > zdolnosci kredytowej, resztę mogą potwierdzic
    > u mnie albo księgowa się pomyliła co jej się parę razy zdarzało albo cos
    > w biku im się nie spodobało
    > Zresztą to już zamknięta sprawa więc nie ma co dywagowac

    W moim przypadku jest tak, że księgi prowadzi firma zewnętrzna, a ja
    jestem jedynym członkiem zarządu - więc de facto dla wystawienia
    zaświadczenia zgromadzenie wspólników powinno powołać pełnomocnika dla
    tej czynności - co też wzbudziłoby podejrzenia banku - inaczej na
    wniosku figuruje mój podpis i pieczątka, co wygląda głupio.
    Drugi podpis i pieczątka należą do innej firmy (księgowej) co bankowi
    też wygląda głupio. Oczywiście księgowa może pieczętować się główny
    Księgowy xxxx - i nie wiadomo, z jakiej firmy.

    Gdybym wiedział, co jest akceptowane, co nie - mógłbym się "dostosować".

    Inną kwestią jest liczba pracujących - dla CITI to chyba magiczna liczba
    10. Pytanie czy np. 8 osób etatowych i 4 na zleceniu, lub zatrudnionych
    czasowo - to ilu pracowników?

    Dlaczego mam być w domu w godzinach pracy? Dlaczego mam dzwonić i
    odkręcać, że mnie w domu nie było? Przecież to bełkot.

    Pzdr: Witek