  • Data: 2010-08-13 19:16:11
    Temat: Re: zakup za pomocą umowy
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i43vo9$3u9$1@news.onet.pl...
    > Witam,

    > Widzę że ostro testujesz tę kartę :) A ile na nią czekałeś ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Damian
    >
    > PS. Ja jeszcze nie byłem w Realu i wniosku nie złożyłem.

    Yyy, ale ja nie podpisalem umowy - patrz, poprzedni post :) Po co mi karta,
    ktora moge placic tylko w Realu...

    Co do metodologii. Idziesz do Reala. Pani spisuje wniosek (pyta czy sam
    mieszkasz, stan cyw., dzieci, mieszkanie, telefon, standardowy shit). Potem
    pisze do banku i po 15 min ma decyzje.

    Po decyzji uzupelnia umowe, wpisujac Twoje dane i przyznany limit i daje Ci
    do podpisania. Po przeczytaniu tejze stwierdzilem ze jeszcze na glowe nie
    upadlem :)

    --
    Pozdr.
    Kenny