  • Data: 2010-08-09 10:52:18
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ichi wrote:

    > Jest to "zawłaszczanie przestrzeni publicznej". Tyle juz krzyży stoi przy
    > drogach, papież macha ręką do przejezdnych w co drugim miasteczku, co
    > druga góra zaopatrzona jest w symbol religijny... I jeszcze przed pałacem
    > prezydenckim?

    No to jaka jest większość? Jaką tradycję stworzyła? Stawiają krzyże w
    miejscach wypadków i państwo nie reagowało to teraz są zadziwieni, że chce
    reagować. Co myślą o neutralności światopoglądowej państwa Polskiego. Skąd
    Twoje zdziwienie? Neutralność światopoglądowa wpisana do konstytucji to
    marzenia. Ogromne wpływy polityczne hierarchów kościoła katolickiego na
    prawodawstwo polskie to nic innego jak państwo wyznaniowe. Można robić miny
    ale miny rzeczywistości nie zmienią.