  • Data: 2003-07-15 16:02:17
    Temat: Re: zamkniecie konta a kredyt
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Juel" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bf12gj$f6k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Skonczylem wlasnie studia. Mam konto w PKO SA w którym brałem kredyt
    > studencki.
    > W chwili obecnej zalozylem konto w mBanku i chce zamknac konto w PKO. Czy
    > jest mozliwosc przeniesienia kredytu studenckiego z PKO do mBank, bo
    wydaje
    > mi sie ze bedzie to bardziej oplacalne. A moze sie myle? Prosze o
    > informacje.

    Jak ci mBank udzieli kredytu, to tym kredytem spłacasz kredyt studencki i
    nic cię już nie wiąże z pekao.
    Czy kredyt studencki możesz spłacić przed terminem i na jakich warunkach
    tego nie wiem.

    Jeśli masz na myśli "przenoszenie" w rozumieniu mBanku, tzn, że bez
    zaświadczeń mBank daje ci "kredyt" to mBank przenosi linię kredytową, czyli
    możliwość zadłużania się w koncie poniżej salda, a nie kredyt.